Bestellen

Hoe plaats ik mijn bestelling? Nadat je het gekozen product in de winkelmand hebt geplaatst klik je boven in de menubalk op de winkelmand. Vervolgens klik je op de button “afrekenen”. Je krijgt hier een aantal schermen te zien waarop je jouw aflevergegevens kunt invullen en een betaalmethode kunt kiezen. Controleer deze informatie alsjeblieft goed. De overeenkomst tussen jou en HUYS&MORE komt tot stand op het moment dat wij een bevestiging hebben gestuurd naar het door jou opgegeven e-mailadres.

Heb ik een account nodig om online te bestellen?
Nee, je mag een account aanmaken, maar het is niet nodig bij ons om te bestellen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Ja, mits wij het nog niet verstuurd hebben, dan kunnen we jouw bestelling nog wijzigen of annuleren. Wij proberen echter wel om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden en het is dus mogelijk dat deze al onderweg is.

Verzenden

Onze verzendkosten binnen Nederland, zijn voor pakketten € 4,95. Gratis verzenden va € 35,-. Wij streven ernaar dat jouw bestelling binnen 1-2 werkdagen te versturen. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, want wij zijn natuurlijk ook afhankelijk van de snelheid van onze vervoerders. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij jou hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Wanneer wij het pakket verstuurd hebben ontvang je van ons de track&trace gegevens via de mail zodat jij jouw bestelling kunt volgen. Wij verzenden onze pakketten met Postnl, DHL en DPD. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Retourneren/Herroepingsrecht

Toch niet blij met het product? Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug gestort.
1. Meld de retour binnen 14 dagen per e-mail aan ons:
2. Pak het product goed in de originele verpakking, en bescherm het tegen breuk.
3. Je betaalt de retourkosten zelf. Tenzij er een beschadiging is waar jij niks aan kunt doen en je meld dit binnen 14 dagen, dan betalen wij de retourkosten. *
4. Stuur het binnen 14 dagen na ontvangst terug naar:
HUYS&MORE
Goudsbloemstraat 38
7531DE Enschede
5. Bewaar jouw verzendbewijs, dit is je bewijs dat het pakket daadwerkelijk is verstuurd en kan bij verlies tijdens het transport naar worden gevraagd. Wij zijn niet aansprakelijk voor zoekgeraakte retour zendingen.
6. Je krijgt van ons een e-mail zodra wij jouw retour hebben verwerkt. Dit is doorgaans binnen 1 a 2 dagen na het ontvangen van jouw retour.
7. Wij storten het bedrag, binnen 1 a 2 werkdagen, op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen wij contact met je op.
* LET OP: Bij een klacht over beschadigde artikelen dient dit eerst voorgelegd te worden bij ons, zodat er in samenspraak besproken kan worden wat de beste en passende oplossing is. Mocht er bijvoorbeeld iets defect zijn wat niet te repareren is, dan kunnen wij overwegen om het artikel niet te laten retourneren. Dit bespaart tijd en retourkosten en is beter voor het milieu. Bij defecte artikelen welke geretourneerd worden op eigen initiatief zullen de verzendkosten niet worden vergoed.

Klachten

Ben je niet tevreden over een product of is dit product beschadigd? In dat geval ontvangen wij graag één of meerdere foto’s van het product. Deze foto’s kan je mailen naar emailadres webshop. Noem in deze mail ook je ordernummer, dan kunnen wij je sneller helpen.

LET OP: Bij een klacht over beschadigde artikelen dient dit eerst voorgelegd te worden bij ons, zodat er in samenspraak besproken kan worden wat de beste en passende oplossing is. Mocht er bijvoorbeeld iets defect zijn wat niet te repareren is, dan kunnen wij overwegen om het artikel niet te laten retourneren. Dit bespaart tijd en retourkosten en is beter voor het milieu.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bij defecte artikelen welke geretourneerd worden op eigen initiatief zullen de verzendkosten niet worden vergoed.

De waardering van www.huysandmore.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.9/10 gebaseerd op 28 reviews.